Rewolucja w reklamie online: Justtag Group i In-Pulse tworzą nowe możliwości dzięki danym z Żabki

Rewolucja w reklamie online: Justtag Group i In-Pulse tworzą nowe możliwości dzięki danym z Żabki

(od lewej) Tomasz Machała i Anna Babiel-Kowalczyk (Justtag Group) oraz Anna Pańczyk i Kinga Barczewska-Pflanz (In-Pulse)

Rynek reklamy online w Europie Środkowo-Wschodniej wkracza w nową erę. Justtag Group, lider w obszarze data-driven marketingu i technologii reklamowej ogłasza przełomowe partnerstwo z firmą In-Pulse (powered by Żabka & Stagwell), które ma szansę zrewolucjonizować sposób prowadzenia kampanii digitalowych. Kluczowym elementem tej współpracy jest możliwość zagregowania danych transakcyjnych i wykorzystania ich do precyzyjnego targetowania reklam.

Dzięki współpracy Justtag Group i In-Pulse, marki na polskim rynku wyposażone zostaną w strategie oparte na precyzyjnych danych i zyskają możliwość kierowania reklam do konsumentów w oparciu o ich rzeczywiste zachowania zakupowe, co w świecie reklamy – szczególnie w segmencie retail media – stanowi wartość nie do przecenienia.

’To przełomowy moment dla całego rynku reklamy online. Po raz pierwszy łączymy skalę, jaką oferuje In-Pulse, z technologicznym zapleczem Justtag Group, dostarczając markom dostęp do rzeczywistych danych zakupowych. To nowy standard targetowania i pomiaru efektywności kampanii digitalowych” – podkreśla Tomasz Machała, CEO Justtag Group.

Skala, precyzja i skuteczność

Spółka In-Pulse to joint venture, powołane przez sieć Żabka Polska i amerykańskiego potentata technologii marketingowych Stagwell, które opracowało i wdrożyło holistyczne rozwiązanie badawczo-analityczno-mediowe. Partnerstwo z In-Pulse (joint venture Żabka i Stagwell), daje projektowi unikalną skalę, pozwalając na dostęp do informacji i analiz z aplikacji Żappka, która posiada 10,9 miliona użytkowników, dokonujących zakupów w niemal 12 tysiącach sklepów w całej Polsce. Co więcej, aż 18 milionów konsumentów mieszka w promieniu 500 metrów od najbliższej Żabki, a średnia dzienna liczba transakcji sięga 4,2 miliona.

‘’Partnerstwo Justtag Group z In-Pulse stawia Polskę na mapie innowatorów reklamy digitalowej w Europie. Integracja danych transakcyjnych z kampaniami online może stać się wzorem dla innych rynków – nie tylko w CEE, ale i globalnie’’ – podkreśla Anna Pańczyk, CEO w firmie In-Pulse oraz Strategic Partnership & Global Solutions Stagwell Global.

To pierwszy tego typu projekt w regionie CEE, który integruje tak szeroko zakrojone dane transakcyjne z precyzyjnym targetowaniem online. Efektem będzie możliwość prowadzenia kampanii reklamowych o bezprecedensowej skuteczności.

‘’Możliwość targetowania reklam na podstawie realnych zachowań zakupowych to game changer, który wyniesie skuteczność kampanii na zupełnie nowy poziom. Dzięki współpracy z In-Pulse wprowadzamy produkt łączący skalę, precyzję i innowacyjność – i to w kategorii FMCG, jednej z najważniejszych w świecie reklamy’’ – dodaje Anna Babiel, Chief Growth Officer w Justtag.

Technologia wsparta danymi

Rozwiązanie będzie dostępne dla marek już od 1 października 2025 roku. Justtag Group zapewnia pełne wsparcie – od planowania kampanii, przez zakup mediów, aż po analizę efektów. Cały proces, w tym integracja danych z zewnętrznymi platformami reklamowymi, będzie realizowany w oparciu o sprawdzone technologie i metodologie.

‘’Rozwój technologii i zaawansowane wykorzystanie danych otwierają dziś zupełnie nowe możliwości w precyzyjnej                komunikacji marketingowej, która stanie się jutro nowym standardem’’ – dodaje Kinga Barczewska-Pflanz, Head of Tech & Data, Członek Zarządu In-Pulse.

Dla branży reklamowej oznacza to wejście w nową fazę, gdzie efektywność kampanii będzie mierzona nie deklaracjami, a rzeczywistymi zakupami konsumentów. To zmiana, której potencjał może wykraczać daleko poza sektor FMCG.