Uczciwe pozycjonowanie SEO – czyli jakie?
Działania SEO to dla wielu firm jedyna szansa na realne zaistnienie w swojej branży. Z powodzeniem możemy stwierdzić, że bez działań związanych z optymalizowaniem strony mamy naprawdę małe szanse na osiągnięcie optymalnej rozpoznawalności w sieci. Jak pozycjonować i zlecać pozycjonowanie? Sprawdźmy.
Pozycjonowanie SEO – istotny element biznesu
Zanim przejdziemy do najistotniejszej kwestii, czyli zasad związanych z tym, jak powinna odbywać się współpraca pomiędzy klientem a agencją SEO, pokrótce przypomnimy, na czym polega ogólnie pojęty proces SEO.
Jak dobrze wiemy, w internecie chodzi przede wszystkim o rozpoznawalność i wysokie miejsce w rankingach wyszukiwania. Algorytm Google, na podstawie kilkuset czynników ocenia, czy nasza strona jest odpowiednio zoptymalizowana pod kątem technicznym, merytorycznych, a także pod względem potencjału reklamowego.
Wydaje się proste? Wcale takie nie jest. Strona musi charakteryzować się silnym link-buildingiem, atrakcyjnymi dla użytkownika treściami, odpowiednią jakością techniczną, a także chwytliwymi słowami kluczowymi, które zagwarantują szybkie wyszukanie naszej strony na podstawie odpowiedniej frazy. Dla początkujących biznesów kwestia pozycjonowania stanowi ogromne wyzwanie – dlatego bardzo często decydujemy się na zlecenie usługi pozycjonowania SEO profesjonalistom.
Uczciwa współpraca z agencją SEO – czyli jaka?
Wybór odpowiedniej agencji SEO to krok milowy w drodze do sukcesu naszej firmy w sieci. Dlatego najważniejsze jest, by upewnić się, że nasza współpraca z agencją odbywa się zgodnie z 7 kluczowymi zasadami opisanymi przez specjalistów z https://www.exelmedia.pl. Jakie to zasady? Przede wszystkim:
- Bezpieczeństwo biznesowe – współpraca na bazie wzajemnego zaufania. Korzystamy z usług agencji SEO tylko wtedy, kiedy tego chcemy i kiedy jest to dla nas opłacalne.
- Bezpieczeństwo prawne – umowa pomiędzy klientem a agencją jest prosta i transparentna, bez niejasnych zapisów i odpowiedzialności po zakończeniu współpracy.
- Bezpieczeństwo działań – działania realizowane przez agencję są potwierdzone wieloletnim doświadczeniem i pozytywnymi opiniami innych klientów.
- Transparentność działań – klient otrzymuje szczegółowe raporty związane z podsumowaniem działań – zawsze wiadomo, czy efekty są zgodne z naszymi oczekiwaniami.
- Obsługa premium – spotkania online? Kontakt telefoniczny? A może błyskawiczne pytanie-odpowiedź na Slack? To klient decyduje, jak chce się kontaktować z agencją. Obsługa klienta powinna być priorytetem.
- Elastyczność współpracy – dynamiczny świat e-commerce wymaga zmian planów i modyfikacji strategii. Agencja musi dostosowywać plan działania do zmieniającego się otoczenia i potrzeb klienta.
- Współpraca z profesjonalistami – kto lepiej prowadzi działania SEO sklepu internetowego, niż właściciele sklepu internetowego? Oddanie tej części biznesu wieloletnim praktykom zapewni najlepsze efekty.
Zlecenie pozycjonowania strony internetowej – czy warto postawić na profesjonalistów?
Każdy z tych elementów jest równie istotny, jeśli zależy nam na skutecznym i bezproblemowym działaniu w obszarze marketingu e-commerce. Jeśli zatem w przeszłości nie mieliśmy szczęścia do agencji SEO lub próbowaliśmy optymalizować naszą stronę samodzielnie, warto sprawdzić, co do zaoferowania ma Exelmedia pod adresem https://www.exelmedia.pl/pozycjonowanie-seo-sklepow-internetowych/.
Uczciwość we współpracy agencji SEO z klientami to bez wątpienia fundament sukcesu na rynku. Nie traćmy czasu na niepewnych doradców SEO, którzy nie mogą potwierdzić swojego fachu doświadczeniem i referencjami – to sprawi, że stracimy i czas i pieniądze. Postawmy na profesjonalistów, którzy spełniają wszystkie wymogi 7 kluczowych zasad współpracy i zagwarantują, że nasz biznes będzie rosnąć.