4 rzeczy, o których należy pamiętać, decydując się na roll-up reklamowy

roll-up reklamowy

Funkcjonalne, estetyczne, a przede wszystkim skuteczne – to zaledwie kilka z wielu zalet, jakimi cechują się roll-upy reklamowe. Nic zatem dziwnego, że cieszą się one niesłabnącą popularnością wśród wystawców na targach i przedsiębiorców. Sprawdź, o czym warto pamiętać, decydując się na roll-up.

Funkcjonalność dostosowana do wymagań biznesu

Profesjonalny roll-up to skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta, poinformowanie go o ofercie, a nawet skłonienie do zakupu. Dlatego, wybierając to rozwiązanie, dostosuj je do potrzeb Twojego biznesu pod względem funkcji, wielkości i kolorystyki. Nieco inny roll-up sprawdzi się najlepiej wówczas, gdy istotny jest wymiar ścianki, a inny, kiedy poszukujesz wytrzymałego, mobilnego stojaka, z którym będziesz dużo podróżować na targi i który szybko rozłożysz, a po wydarzeniu spakujesz do walizki.

Rozmiar roll-upu to podstawa

Równie ważny jest format nośnika przekładający się na powierzchnię reklamową, którą masz do dyspozycji. W ofercie Progres Displays znajdziesz ścianki tekstylne reklamowe w wielu rozmiarach: począwszy od 80 x 180 cm, aż po największe 200 x 200 cm.

Co więcej, specjalny system pozwala na łączenie roll-upów i zamontowanie reklam o całkowitej powierzchni dochodzącej nawet do 4 m2. Duży format pozwala na zamieszczenie na nim większej ilości treści. Jest też lepiej zauważalny, co jest szczególnie istotne na targach, konferencjach i wszędzie tam, gdzie jest wiele konkurencyjnych stoisk. Pamiętaj też, że bardzo mała powierzchnia nośnika nie jest polecana, gdy chcesz zamieścić na nim obszerne informacje adresowane do odbiorców.

Profesjonalny projekt roll-upu

Projektując roll-up, zwróć uwagę na zgodność wzoru z brandingiem marki. Zastosuj na nim kolorystykę zgodną z identyfikacją wizualną przedsiębiorstwa. Koniecznie umieść firmowe logo. Pamiętaj, aby przekazywany komunikat był jasny i czytelny dla odbiorcy.

Raczej zrezygnuj ze ściany tekstu i długich, skomplikowanych treści – lepszym rozwiązaniem są krótkie, skondensowane i dosadne komunikaty oraz slogany, które łatwiej przeczytać i zapamiętać. Jeśli nie dysponujesz własnym planem, możesz zlecić jego wykonanie profesjonalistom. Na przykład, w Progres Display możesz zamówić projekt wykonany przez doświadczonych grafików od podstaw albo na podstawie dostarczonych materiałów.

Dodatkowe cechy i udogodnienia

Zwróć uwagę na dodatkowe funkcjonalności i cechy roll-upów. Na przykład, skutecznym rozwiązaniem promocyjnym jest roll-up dwustronny, który pozwala dotrzeć do większej grupy odbiorców. Jeśli zamierzasz dużo podróżować z materiałami reklamowymi, przyda Ci się solidna torba transportowa, dopasowana do wielkości nośnika reklamowego. Istotne są także waga i konstrukcja ścianki – powinna ona być lekka, co ułatwi jej przenoszenie, a jednocześnie stabilna, dzięki czemu nie przewróci jej przechodzień albo wiatr. Nowoczesne roll-upy są ponadto wyposażone w stabilizatory pozycji masztu.

Interesuje Cię profesjonalny roll-up? Sklep internetowy Progresdisplays.pl oferuje bogatą gamę nośników promocyjnych w różnych rozmiarach. Sprawdź asortyment i wybierz roll-up odpowiedni dla Twojego biznesu.