Jakie parasole reklamowe są modne w 2021? Zdradza Schirmmacher.pl
Zastanawiasz się, jakie parasole reklamowe są modne w 2021 roku? Producent parasoli reklamowych Schirmmacher opowiada co jest teraz trendy, a są to m.in. parasole przezroczyste, odwracane puTup i ekologiczne.
Modne przeciwdeszczowe parasole reklamowe 2021
Parasol reklamowy z własnym nadrukiem logotypu to gadżet, którego nie trzeba przedstawiać na rynku reklamy. Od dawien dawna wiadomo, że na naszej szerokości geograficznej, gdzie lubi czasem padać deszcz, parasol stanowi nie tylko solidny gadżet reklamowy, ale i długotrwały nośnik wizerunku marki. Tylko, jaki wybrać?
Jak podpowiada nam austriacki producent parasoli Schirmmacher https://schirmmacher.pl/ , choć wielu jego klientów nadal miłuje się w klasycznych parasolach przeciwdeszczowych długich i eleganckich oraz lekkich, składanych, to sezon 2021 zdecydowanie należy do trzech modeli parasoli. Są to:
- parasole przezroczyste,
- parasole odwracane,
- parasole ekologiczne.
Przezroczyste parasole reklamowe – trend numer 1
Parasole przezroczyste są wykonane z transparentnych, prześwitujących materiałów i od kilkudziesięciu lat cieszą się popularnością w Japonii oraz na Zachodzie. Wyróżnia je to, że zapewniają pełnię widoczności spod kopuły, nawet gdy pada. Poza tym, prezentują się niezwykle modnie i nowocześnie. W 2018 roku okrzyknięto je dodatkiem sezonu, a z takim przezroczystym parasolem pokazała się publicznie nawet taka dama, jak Królowa Elżbieta II.
W naszym kraju moda na nie dopiero się rozkręca, zwłaszcza na rynku reklamowym, gdzie wiele osób dotąd sądziło, że nie da się na nich sensownie nadrukować logo firmy. Niemniej da się. Najczęściej wybierają je przedsiębiorstwa, które oferują swoje produkty kobietom – firmy produkujące kosmetyki oraz odzież.
Odwracane parasole z logo – trend numer 2
Odwracane parasole przeciwdeszczowe, zwane też z angielskiego PuTup, są dwustronne. Cechuje je to, że otwierają się tj. od środka, wywijając na drugą stronę, przez co po deszczu mokra powierzchnia znów zamykana jest wewnątrz kopuły. Dzięki temu nie wnosimy ze sobą kropel do pomieszczeń ani nie musimy obawiać się zamoczeniem odzieży czy wnętrza auta. Jest to niebywale praktyczne. Będąc nowością rynkową, zaskakują klientów, a dzięki temu mocno się wyróżniają. Stawiają na nie przede wszystkim firmy, które pragną kojarzyć się funkcjonalną i praktyczną ofertą.
Eko-parasole reklamowe – trend numer 3
Bycie eko to nie tylko sposób życia, ale i w pewnym sensie wizerunkowa konieczność. Nie ma się więc co dziwić, że firmy z rozwiniętą polityką CSR i stawiające na ochronę środowiska naturalnego mocno zaczęły się ostatnio interesować gadżetami reklamowymi, które są ekologiczne. Do takich należą właśnie eko-parasole przeciwdeszczowe. Na pierwszy rzut oka, nie odróżnisz ich od typowych parasolek. Różnicę stanowią jednak materiały, z których zostały wykonane. Ekologiczne parasole produkuje się z materiałów z recyklingu, a wiele standardowo plastikowych elementów, takich jak rączka, wykonane są z drewna.
Parasole reklamowe z atrakcyjnie przedstawionym nadrukiem zawsze są w modzie!
Na koniec warto jeszcze wspomnieć, że modele parasoli przeciwdeszczowych to jedno, ale atrakcyjne przedstawianie na nich nadruku jest nie mniej istotne. Zazwyczaj firmy decydują się nadrukować swój logotyp na 1 lub 2 przeciwległych częściach parasola, tak aby zwiększyć widoczność reklamy. Coraz częściej jednak przedsiębiorstwa postanawiają wyróżnić się jeszcze bardziej i drukują swoją reklamę na całej powierzchni kopuły. Jesteś ciekaw, jak można przedstawić logo na parasolu reklamowym? Zobacz przykłady realizacji producenta parasoli reklamowych Schirmmacher i przejdź na stronę wykonanych projektów https://schirmmacher.pl/referencje-parasole-przeciwdeszczowe .