Zdobycie nowych klientów – skorzystaj koniecznie z agencji Facebook Ads
Budujesz swoją markę i poprzez działalność w mediach społecznościowych chcesz powiększyć bazę swoich klientów? A może już prowadzisz intensywną kampanię w social mediach, której wyniki są poniżej Twoich oczekiwań? Niezależnie od tego, jaka jest Twoja motywacja, warto skorzystać z systemu reklamowego Facebook Ads. Dzięki temu narzędziu będziesz w stanie przeprowadzić skuteczną kampanię na Facebooku, w wyniku czego poszerzysz bazę swoich klientów i poprawisz wyniki sprzedażowe, nie wywalając pieniędzy w błoto.
Jak działa Facebook Ads?
Facebook Ads jest to system specjalnie stworzony do tworzenia kampanii marketingowych na Facebooku. System posiada managera (Facebook Ads Manager), dzięki któremu będziesz mógł w sprawny i precyzyjny sposób zarządzać kampanią w serwisach społecznościowych należących do Facebooka (Facebook, Messenger, Instagram) m.in. poprzez zarządzanie budżetem oraz dobór właściwej grupy docelowej. System opiera się na zasadzie aukcji reklamowych. Innymi słowy, jest to algorytm, dzięki któremu odbiorcy reklam widzą te reklamy, za które ich nadawcy są w stanie zapłacić najwięcej. Ponadto, algorytm ten ocenia również prawdopodobieństwo wejścia w interakcję z daną reklamą oraz jakość tej reklamy. Na tym się właśnie opiera optymalizacja w wykonaniu tego narzędzia.
Agencja reklamowa może Ci pomóc
W sytuacji, kiedy nie jesteś pewien, w jaki sposób skutecznie używać platformy, możesz skorzystać z pomocy profesjonalnej agencji reklamowej, która pomoże Ci w przygotowaniu sprawnej kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych. Współpraca taka trwa z reguły przez całą kampanię reklamową i dzieli się na kilka etapów.
Etap 1 – Dogłębna analiza ustawień konta reklamowego, w tym sprawdzenie ustawień Facebook Piksela i wszystkich zintegrowanych eventów. Jest to bardzo istotne pod kątem odpowiedniej optymalizacji. W następnym kroku agencja Facebook Ads analizuje przeszłych kampanii reklamowych, o ile takowe miały miejsce.
Etap 2 – Ustalenie konkretnych celów oraz oczekiwań. Facebook Ads oferuje możliwość ustawienia sobie takich celów reklamowych jak: zasięg, ruch, aktywność, reakcja na wydarzenie.
Etap 3 – Ustawienie odpowiedniej grupy docelowej, budżetu, daty rozpoczęcia kampanii oraz jej umiejscowienia.
Etap 4 – Analiza kampanii reklamowej na bieżąco. Czynność ta bazuje na ciągłym przyglądaniu się wynikom oraz ewentualnym wprowadzaniu modyfikacji do tej kampanii, o ile zaistnieje taka potrzeba.
Etap 5 – Po zakończeniu kampanii nadsyłany jest raport z wynikami i analizą rezultatów.