Hotel na konferencję – jak wybrać najlepszy?
Konferencja połączona z wyjazdem w atrakcyjne turystycznie miejsce to doskonały sposób na integrację zespołu. A ta z kolei przekłada się w sposób wymierny na większą wydajność w pracy. Jeśli szukasz odpowiedniego miejsca na zorganizowanie takiego spotkania, koniecznie przeczytaj cały artykuł. Dowiesz się z niego, na co szczególnie powinieneś zwrócić uwagę.
Na początek: lokalizacja
Kiedy zapadnie już decyzja o wyjazdowej konferencji, przychodzi czas na bardziej konkretne przygotowania. Musisz przede wszystkim wybrać odpowiedni obiekt. Jednym z najważniejszych kryteriów jest lokalizacja. Powinna być dogodna dla wszystkich uczestników, a zarazem atrakcyjna. Jeśli cały wyjazd ma wiązać się z przynajmniej jednym noclegiem, wówczas można wybrać miejsce bardziej odległe, choć dobrze, by istniało bezpośrednie połączenie kolejowe. W przeciwnym razie należy wynająć busa do wspólnej podróży. Jakie lokalizacje będą najlepsze? Oczywiście te najchętniej wybierane przez turystów jak np. Mazury. W wolnym czasie uczestnicy spotkania będą mogli podziwiać widoki na liczne jeziora i tereny zielone, a nawet oddać się wybranej aktywności fizycznej.
Po drugie: wybierz hotel z szeroką ofertą
Hotel to nie tylko miejsce do spania. Tego typu obiekty przeważnie proponują swoim gościom liczne atrakcje, z których w czasie wolnym będą mogli skorzystać także organizatorzy i uczestnicy konferencji. Jeśli na lokalizację wybierzesz Mazury noclegi z basenem, siłownią czy SPA to z pewnością dodatkowy atut obiektu. Zdecydowanie docenią to osoby preferujące aktywny wypoczynek, a czas spędzony wspólnie w ten sposób na pewno pomoże w zwiększeniu integracji zespołu. W hotelach przeważnie mamy zapewnione wyżywienie w postaci śniadania i obiadu lub obiadokolacji. Dobrze jednak jeśli w obiekcie znajduje się też restauracja, do której można się udać w wybranym czasie z całym zespołem.
Na koniec, choć nie mniej ważne: znajdź odpowiednią salę konferencyjną
Sprzyjający integracji czas wolny to kluczowy element wyjazdu, ale nie mniej istotne jest także zapewnienie właściwych warunków podczas samej konferencji. Sala powinna znajdować się możliwie blisko miejsca noclegu, a najlepiej w tym samym hotelu. Oczywiście, nie jest to wymagane, ale byłoby sporym ułatwieniem, a z pewnością nie będzie problemem znalezienie obiektu, który spełnia wszystkie wymagania. Jeśli interesuje Cię hotel konferencyjny Mazury to region, gdzie działają kompleksy oferujące jednocześnie noclegi, strefy aktywnego wypoczynku, dostęp do restauracji oraz profesjonalne sale do spotkań biznesowych. Te ostatnie są wyposażone w sprzęt do przedstawiania prezentacji – jak projektor z możliwością podłączenia własnego laptopa czy systemy nagłośnienia – a także w klimatyzację, łączność Wi-Fi, wygodne krzesła czy stoły. Dany obiekt może zapewnić także wyżywienie dla uczestników w postaci bufetu lub cateringu. Na co jeszcze zwrócić uwagę podczas wyboru sali do konferencji? Na pewno trzeba upewnić się, czy pomieści wymaganą liczbę osób, pozostawiając dla nich odpowiednią ilość przestrzeni.