Intuicyjne zarządzanie pracownikami w terenie za pomocą aplikacji mobilnej
Wiele firm prowadzi swoją działalność w terenie, potrzebna jest więc sprawna komunikacja z pracownikami oddelegowanymi do takich właśnie działań. Dzisiaj jest to znacznie łatwiejsze, ponieważ mamy internet i telefony komórkowe, a do tego można jeszcze skorzystać z nowoczesnych aplikacji do zarządzania firmą.
Co daje aplikacja mobilna?
Aplikację mobilną instaluje się nie tylko na firmowych komputerach, ale także przenośnych laptopach, tabletach i smartfonach, dostęp do firmowych danych jest więc możliwy z dowolnego miejsca, co jest wielkim udogodnieniem zwłaszcza dla firm usługowych, wykonujących zlecenia w terenie. Mając dostęp do aplikacji mobilnej można szybko zaktualizować wybrane zlecenia, a informacje o zmianach w czasie rzeczywistym dotrą do wszystkich upoważnionych osób.
Jest to także duża wygoda dla samych pracowników, ponieważ dzięki aplikacji nie trzeba tworzyć i podpisywać papierowych dokumentów – wydatki i pozostałe ważne informacje wpisuje się do specjalnego szablonu i wysyła do biura, a potwierdzeniem wykonania zlecenia jest zdjęcie oraz przechwycony podpis na urządzeniu mobilnym. Aplikacja prowadzi kartę czasu pracy, rejestruje wydawanie i przyjmowanie części z magazynu, daje dostęp do firmowego CRM, a nawet może dokonać oceny ryzyka przed rozpoczęciem zlecenia.
Ważną funkcją aplikacji mobilnej jest też kontrola nad flotą firmowych pojazdów. Aplikacja podaje, gdzie dany pojazd aktualnie się znajduje, dba o kontrolę bezpieczeństwa, pokazuje przebytą pracę wraz z punktami postojowymi i rejestruje przebieg jazdy kierowcy.
Jak wybrać najlepszą aplikację?
Polecanym rozwiązaniem jest aplikacja dedykowana danej branży. FaciliTime™ jest programem do zarzadzania pracownikami, który elastycznie dopasowuje się do potrzeb wybranego sektora usług. Aplikacja usprawnia komunikację zarówno z pracownikami, jak i klientami, a dostępne funkcje uwzględniają charakter prowadzonej działalności.
Do pracowników mobilnych da się też wysyłać powiadomienia i alerty, na przykład z informacją o możliwym spóźnieniu albo korekcie trasy. Prócz tego aplikacja zapewnia rejestrację czasu i miejsca na załączonych zdjęciach, oferuje podpisy bezdotykowe oraz dostęp do funkcji tworzenia ponownej wizyty, która zawiera już zaplanowane zadania oraz zapisuje nowe dane.