Najlepsze sposoby na stacjonarną promocję własnej marki
Promowanie własnej marki najlepiej prowadzić dwutorowo – online oraz stacjonarnie. W bardzo wielu przypadkach zależnych od produktu, czy usługi, którą chcemy wprowadzić, to właśnie promocja stacjonarna jest bardzo skuteczna, jeżeli chodzi o dotarcie do klienta. Warto więc dokładnie ją zaplanować. Projekt stoiska targowego, czy wygląd witryny sklepowej bywają kluczowe. W jaki sposób warto promować swoją markę? Które ze stacjonarnych sposobów są najlepsze?
Najlepsze sposoby na stacjonarną promocję własnej marki
Mimo dużego zainteresowania zakupami w sieci nadal bardzo duża grupa klientów regularnie odwiedza interesujące ich targi. Jeżeli chcemy zrobić wrażenie na potencjalnym kliencie, należy się dobrze przygotować do uczestnictwa w evencie, kluczową rolę w pierwszym odbierze, który bardzo często przesądza o tym, czy klient w ogóle do nas podejdzie, jest projekt stoiska targowego. Oprócz ogólnej koncepcji są tu niezwykle ważne szczegóły – chodzi przede wszystkim o oświetlenie, wyposażenie, które ma projekt stoiska targowego, a także o jego oprawę graficzną. Na hali, w której odbywają się targi, konkurencja jest ogromna. Wielu wystawców proponuje podobne produkty, czy usługi dlatego powinniśmy zrobić wszystko po to, by wyróżnić się z tłumu wystawców.
Jak przyciągnąć klientów na targach?
Zaprezentowanie efektownego miejsca wystawienniczego, powinno być poprzedzone projektem stanowiska targowego. Na tym etapie można wprowadzić innowacyjne pomysły, sprawić, że właśnie nasze stoisko znajdujące się na evencie będzie się wyróżniało wśród innych. Kiedy już klient podejdzie do nas, połowa sukcesu jest osiągnięta, reszta pozostaje w rękach przedstawiciela firmy na targach.
Witryna najważniejsza w sklepie
W przypadku sklepu stacjonarnego witryna jest jego wizytówką, należy więc zadbać o odpowiednio budzącą zainteresowanie wystawę. Kiedy zamierzamy wprowadzić w życie koncepcję witryny, warto podobnie jak w przypadku projektu stanowiska targowego, skorzystać z usług profesjonalistów w tym zakresie. Kontynuacją wyglądu powinno być odpowiednio zaplanowane wnętrze sklepu, które będzie zachęcało do jego odwiedzania. To wygląd witryny sklepowej w bardzo dużej mierze wpływa na to, czy klient przekroczy próg sklepu, czy też nie.
Psychologiczno – marketingowe znaczenie projektu stanowiska targowego, czy wyglądu witryny sklepowej jest nie do przecenienia. Warto więc poświęcić czas na ocenę grupy docelowej i dostosowanie wyglądu wystawy, do jej preferencji. Tutaj oprócz asortymentu sklepu bardzo duże znaczenie ma oświetlenie i kolorystyka.